Brada 5000 gasbarbeque / rvs / rechthoekig

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Brada 5000 gasbarbeque / rvs / rechthoekig op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

henkvanroode 17-06-2009

Wij zijn sinds een maand in het bezit van een buiten-barbeque, de Brada 5000, gekocht bij Cookoutshop in Uden. Het is een solide bbq, uitgevoerd in zwart. Er zijn 5 branders aanwezig die een behoorlijk oppervlak bestrijken. Het ontsteken is erg gebruiksvriendelijk. Daarnaast is een extra brander die echt erg handig is. Het schoonmaken kost wel even tijd, maar het ziet er dan ook weer prima uit.
Wij hebben ook een draaispit erbij en de resultaten zijn overweldigend! De bescherm-hoes ziet er degelijk uit en is erg nuttig wanneer de bbq buitenstaat.Volgens aanwijzingen moet de gasfles buiten de bbq staan en dat oogt niet altijd even fraai.
Maar dat went wel.
Kortom: zeker waar voor ons geld.